Felgyűrik az ingujjat a Hyundai dolgozói
A Hyundai kiterjeszti világszintű véradási kampányát
A Hyundai Motor Company munkatársai világszerte felgyűrik ingujjukat, hogy a létező legértékesebb ajándékot: vért adhassanak.
2009.03.31 09:40ma.huA világ öt legnagyobb autógyártója közé sorolt Hyundai idén nemzetközi szintre bővítette ki éves kampányát, és négy földrészen szervez véradást gyártólétesítményeiben és irodáiban. A globális véradó program része a Hyundai társadalmi felelősségvállalásának (CSR), amely a helyi közösségek támogatása által kíván azok hasznos tagjaként működni. A vállalat március 16-án, koreai irodáiban és gyártólétesítményeiben indította útjára a globális véradó kampányt, ahonnan március 18-án adták át a stafétát a Hyundai Motor Indiának (HMI), a cég indiai leányvállalatának.
A következő hónapban a Hyundai Motor Manufacturing Alabama (HMMA, USA), a Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC, Cseh Köztársaság) és a Hyundai Assan Turkiye (HAOS, Törökország) is csatlakozik a kezdeményezéshez. A tavalyi évben a Hyundai több mint kétezer dolgozója (koreai alkalmazottak, illetve a HMMA és a HAOS munkatársai) vállalták a véradást. A márka csehországi gyára első ízben csatlakozik a kampányhoz, hiszen ott csak tavaly novemberben indult be a munka. A Hyundai évről évre, folyamatosan terjeszti ki kampányát további üzemekre és irodákra.
„A véradással életet ajándékozunk. Fantasztikus programról van szó, amely világszerte egységbe fogja és inspirálja a Hyundai családot, és biztos vagyok abban, hogy kezdeményezésünk az elkövetkező években egyre nagyobb léptékűvé nőhet" - mondta Yang Seung-Suk, a Hyundai belföldi és nemzetközi értékesítésért felelős elnöke.
A Hyundai Motor, Dél-Korea legnagyobb autógyártója, kötelességének érzi, hogy hozzájáruljon minden olyan ország fejlődéséhez és támogatásához, ahol a márka jelen van. A Hyundai jelenleg a legkülönfélébb tevékenységeket végzi a társadalmi felelősségvállalás keretében, amelyek közös célja az életminőség fenntartható módon történő fejlesztése.