A multik zsebelték be a hasznot
Marketing Commando: A kisvállalatok voltak a karácsony vesztesei
Hiába nőtt a lakossági fogyasztás 2008 karácsonyán az egy évvel korábbihoz képest, a haszon túlnyomó részét a multik könyvelhették el, míg a kis- és középvállalkozások (kkv-k) többsége alig érzett valamit a vevőrohamból, állapítja meg a marketingcommando.hu 2008 januárjában végzett felmérése.
2009.01.15 15:33MTI Az 1.500 fős mintán alapuló felmérés eredményei azt mutatják, hogy a kkv-szektor 2008 karácsonyi árbevétele összességében csökkent a tavalyihoz képest; a megkérdezett vállalkozások 41 százalékának ugyan valamelyest nőtt a bevétele, 38 százalékuk viszont nem tapasztalt változást, 20 százalék forgalma pedig jelentősen csökkent - olvasató az MTI-hez csütörtökön elküldött közleményben.
A "legjobb karácsonya" azoknak a vállalkozásoknak volt, amelyek vevői cégek, és kínálatukban nagyobb hányadot képviselnek a szolgáltatások, derül ki a Marketing Commando felméréséből.