A McDonald's vendégeire ácsingózik
Kevésbé zsíros és kalóriadús sült krumplival hódítana a Burger King
A McDonald's hamburgerláncénál 40 százalékkal alacsonyabb zsiradéktartalmú, valamint 30 százalékkal kevesebb kalóriát tartalmazó hasábburgonyával igyekszik magához áthódítani riválisának híveit a Burger King.
2013.09.25 03:29MTI
A cég amerikai gyorséttermeinek kínálatában a héten jelenik meg az elégedettség (satisfaction), valamint a sült burgonya (fries) angol elnevezésének ötvözésével "satisfries" néven bevezetett termék.
Egy hétdekás satisfries csomag 6,3 gramm zsiradékot és 150,5 kalóriát tartalmaz, szemben a McDonald's hasonló kiszerelésű rósejbnijének 11,2 grammnyi zsiradékával és 226,8 kalóriájával.

A Burger King - a reklámkampányból kimaradt alkalmazottak által helyenként egyelőre csak redős krumpliként emlegetett - statisfries mellett továbbra is megtartja kínálatában hagyományos sültburgonyáját, amely 25 százalékkal kalóriadúsabb és egyharmaddal zsírosabb az új terméknél.
Az újdonság Manhattanben 10 centtel drágább a klasszikus változatnál. A McDonald's a konkurens új termékére reagálva egy közleményt adott ki, amely szerint a cég által kiszolgált napi 69 millió vendég szereti az éttermeiben kapható "ikonikus" és "világhírű" süt krumplit, ezért továbbra is arra összpontosít.