Bejön az antimacho Sharan
A Volkswagen Sharan reklámja díjat nyert
Az autósok többsége nem szereti a machokat (apuka kabriójában pláne), de értékeli a családi járgányokat. És/vagy a frappáns ötleteket: egy egyterű machoellenes reklámja közönségdíjat kapott. Valószínűleg az álmodozó családapáktól.
2008.01.28 07:50ma.huAz egyterűeket is lehet szeretni - praktikusak, kényelmesek, tágasak - de a bizonyos "pussymagnet" (szemérmesek vagyunk, nem fordítjuk le) általában nem tartozik az imagehez. Pedig (hölgyek, figyelem!) valószínűleg felelősségteljes, komolyan gondolkodó, családcentrikus pasi ül benne. Szerencsés esetben nem a családjával, de ez egy másik történet.
Ebbe a megközelítésbe kapaszkodott bele a Volkswagen is a Sharan kampányában. Az Autobild.de olvasóinak kedvenc spotjában két ifjú titán kezd vehemensen cikizni egy egyterűbe pakoló urat - szóba kerülnek holmi gyerekek, meg a nagy csomagtér előnyei - persze felettébb gúnyosan.
Csak akkor áll el a szavuk, mikor egy csapat modell száll be a kocsiba - mert a kényelem nem szitokszó... Így valahogy:
Bónusz: fokozni a fokozhatatlant - a mayeni Megina Gimnázium éretsségizőitől, 2005-ből