Két évtized sikerére alapoznak
Újjászületik a Citroen legenda
Újraéleszti a Citroen a legendás DS modellnevet. A francia márka ma este hatkor nyit új fejezetet Párizsban, és ezzel együtt indul a DS világkampánya.
2009.02.05 12:00Világgazdaság OnlineAz előzetes hírek szerint a prémium kategóriát közelítő XXI. századi DS-család első tagja a DS3 lesz, amely március elején debütál a genfi autószalonon, és jövő évben lép a piacra.
Az alsóközép-kategóriás DS4 egy évre rá, 2011 első felében követi, a felsőközép-kategóriás DS5-re pedig néhány hónappal később kerül sor.

A múlt századi DS-család 1955-ös bemutatása valósággal megrázta az akkor még csak kocka-autókat gyártó európai márkákat. Jövőbemutató áramvonalas karosszériájával, pneumatikus felfüggesztésével és különlegesen finom szervokormányával egyszerűen megbabonázta a vásárlókat.
Az újságok címlapjára került DS-t a sajtó önfeledten ünnepelte, és azt írták a lapok, hogy ritkán lép a Citroen, de akkor nagyot. A DS család tagjai - a 19, a 21, a 21 Pallas, valamint a kombi és kabrióváltozatok - mai szemmel nézve példátlanul hosszú ideig, két évtizeden át szerepeltek a Citroen kínálatában.