Mellben a pénz
A nagyobb mellű nők többet költenek
Meglepő összefüggésre figyeltek fel az online vásárló távol-keleti nők körében: a költési hajlandóság kéz a kézben jár a melltartómérettel.
2014.11.23 09:00Szilágyi Szabolcs - ma.huTudja, mi az a Big Data? Nem? Pedig ebben van a nagy pénz: a rendelkezésre álló adatokból fontos összefüggések kihámozásával jelentősen hatékonyabbá tehetők az üzleti folyamatok. Még mindig nem csábító? Akkor itt egy szemléletes példa, amit a Big Data hozott felszínre: a női mellek mérete befolyásolja a költési hajlandóságot. Gondolta volna? Ugye, hogy nem?
Lássuk kicsit részletesebben, miről is van szó! A kínai piacon abszolút vezető online kereskedőtér, az Alibaba végzett egy kutatást, melynek során vevői különböző paramétereit vizsgálta. Számos összefüggésre rávilágítottak, de ezek közül a legérdekesebb kétségtelenül az volt, miszerint a mellméret és a költési hajlandóság kéz a kézben jár - a kínai nőknél legalábbis.
Azok a női vásárlók, akik B-kosaras melltartót vettek, jelentős részben az alacsony költők csoportjába kerültek (65 százalék), csupán 7 százalékuk bizonyult bőkezűbbnek az Alibabán. A C- és D-kosaras fehérneműbe beruházóknál már csökkent a "zsugoriak" aránya (61 százalékra), de az igazán érdekes, hogy az E-kosaras melltartót beszerzők negyede annyit költött az online piactéren, hogy ezáltal a felső kategóriába sorolhatták be őket. Ez 9 százalékkal több, mint a D-kosarast hordók, és 24 százalékkal több, mint a B-kosaras melltartót viselők esetében.
Férfiként gondoljon erre legközelebb, amikor elmerül egy női mell vizuális gyönyörében.