Verseny
Fapados diszkontlánc tör az Aldi és a Lidl életére
A fapados légitársaság, az easyJet tulajdonosa megnyitotta első diszkontáruházát, ahol egyelőre majdnem mindent 25 pennyért árulnak.
2016.02.06 18:15ma.huÚjabb ellenfele akadhat az Aldinak és Lidlnek - írja a Pénzcentrum. easyHotel és egyéb "easy"-márkák után újabb fába vágta fejszéjét. A fapados-király ugyanis nemrég easyFoodstore néven megnyitotta első diszkontáruházát Nyugat-Londonban.
A diszkontáruház a Magyarországon is ismert "eurósboltok", illetve élelmiszerbank mintáját követi, azzal a különbséggel, hogy itt egyelőre majdnem minden termék 25 pennybe, azaz kb. 100 forintba kerül. A rendelkezésre álló információk szerint ez ugyan a bevezető ár, de a tervek szerint 50 pennynél nem megy majd feljebb az alapélelmiszerek egységenkénti árazása.
A polcokon van egyébként minden, mi szem szájnak ingere: kezdve a legegyszerűbb alapanyagoktól - mint például a cukor, liszt, rizs -, a száraz tésztákon, a levesporokon és a halkonzerveken át, egészen az édességekig.
Jelenleg 76 féle különböző akciós termék várja a vásárlókat, a tulajdonos ígérete szerint azonban a lista hamarosan tovább bővülhet ruhaneműkkel, illetve kozmetikumokkal is. Nagy márkákat, ismert ételkülönlegességeket ugyanakkor nem lehet találni a felhozatalban.