Gazdaság
Online kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért
A napokban bemutatott kampányfilmet már mintegy százezren látták.
2017.04.01 13:01MTIOnline kampány indult a magyar termékek népszerűsítéséért - mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője az M1 aktuális csatornán szombat reggel.
A kampány szervezői a vásárlók figyelmét szeretnék felhívni arra, hogy válasszanak magyar termékeket többek között azért, mert így munkahelyeket teremtenek, óvják környezetüket, és sok esetben egészségesebb termékekhez is juthatnak hozzá - mondta a szakember.
A kampány két célcsoportja a családosok és a fiatalok. A napokban bemutatott kampányfilmet már mintegy százezren látták, a cél, hogy ez a szám év végéig elérje az egymilliót - tette hozzá Benedek Eszter.
Kapcsolódó írások:
- Lavrov: Moszkva nem avatkozik be a német választási kampányba
- Bombafenyegetést kapott egy német város, miután nem engedte kampányolni a török minisztert
- Trump igazságügyminisztere a kampány alatt kétszer is találkozott a washingtoni orosz nagykövettel
- Pénzbüntetésre ítélték az olimpiaellenes népszavazási kampány standját megrongáló férfit
- Bíróság elé kell állnia Nicolas Sarkozynak 2012-es kampányának törvénytelen finanszírozása miatt