Családi vállalkozás a magyar játékpiac élén
Ismer legalább egy magyar játékáruházat?
Nem? Pedig év végére 33-ra nő az ország legnagyobb játékkereskedése áruházainak száma. A REGIO magyar sikertörténet.
2014.08.28 14:05Szilágyi Szabolcs - ma.huMagyarország legnagyobb játékáruházlánca, a REGIO JÁTÉK 2014-ben összesen 12 új áruházzal bővül, melyből fél tucatot már sikeresen meg is nyitott. A családi vállalkozásként indult játékkereskedés a nemrég megszűnt Gulliver számos üzlethelyiségének átvételével év végére 33 áruházzal rendelkezik majd.
A REGIO JÁTÉK tavaly 5 milliárd forintos nettó árbevételt ért el, a terjeszkedés után az idei évben pedig 25-30%-os növekedésre számít. Az új üzletek várhatóan 70-100 munkahelyet teremtenek az ország különböző térségeiben. A magyar vállalat egy olyan játékpiacon bizonyít évről évre, melyet a külföldi tulajdonban lévő multinacionális láncok és a kiegyensúlyozatlan versenyhelyzetet teremtő kínai kereskedők előretörése jellemez.
A REGIO JÁTÉK Webáruház jelenleg egy nagyobb üzlet forgalmát bonyolítja le, a következő években a cég folyamatos bővülésre számít az e-kereskedelem területén is. Jövőbeli terveik között van emellett a hagyományos áruházak megújítása, a nyugat-európai trendeknek megfelelő újszerű boltberendezéssel és szakmailag csoportosított kínálattal.