NNG
Hasít az autónavigációs piac
Négy éven belül csaknem duplájára, 38 százalékra nő az integrált, gyárilag beépített navigációs megoldással rendelkező autók száma, éppen ezért élesedik a verseny.
2015.04.15 12:04MTIAz egyre élesebb verseny miatt a technológia ára drasztikusan csökken, miközben a gyártóknak a legújabb fejlesztésekkel kell helyt állniuk a piacon – állapította meg Balogh Péter, a mobil- és jármű-navigációs rendszereket fejlesztő NNG alapító vezérigazgatója szerdán, a cég jubileumi ünnepségén Budapesten.
A vállalat arra számít, hogy árbevétele az elmúlt évekhez hasonlóan évente 30-40 százalékkal nő – tette hozzá.
Közölte: hamarosan újabb amerikai iroda, illetve a nemzetközi terjeszkedés érdekében külföldi fejlesztőközpont nyitását tervezi a cég.