2000 utas ragadt a repülőtéren
A légitársasághoz fordulhat, akit kár ért a ferihegyi leállás miatt
Egy informatikai hiba miatt 15 gép nem tudott felszállni reggel, kétezer utas ragadt a Liszt Ferenc repülőtéren.
2015.11.10 20:21ma.huA hiba okának kiderítésére vizsgálatot rendeltek el.
A hajnali leállás miatt szinte egész nap érezhető volt a torlódás, bár a hiba okát két óra alatt megszüntették.
De volt olyan utas, aki az M1 híradónak azt mondta, hogy csak holnap tud elutazni, ráadásul ismét jegyet kell vennie. Kártérítést az utasok a légitársaságoktól kérhetnek.Az esetleges kártérítésről a légitársaságoknál kell érdeklődni.
Reggel a 2-es terminál informatikai rendszere hibásodott meg. Nemcsak a kijelzők nem működtek, leállították a becsekkolást és az utasok átvizsgálását is. És egy ideig nem adtak ki beszállókártyákat sem.
A fennakadás reggel 6 óra után összesen 15 járatot és mintegy 2000 utast érintett. A hibát 8 órára javították meg, ezután megkezdődött a beléptetés. Voltak azonban olyan gépek, amelyekre nem pakolták fel a poggyászokat, hogy mielőbb elindulhassanak.
Az érintett gépek napközben folyamatosan hagyták el Budapestet. Annak kiderítése, hogy mi okozta számítógépes rendszer hibáját, vizsgálatot indított a repülőteret üzemeltető Budapest Airport.