Akinek van Ügyfélkapu belépése...
Új, ingyenes szolgáltatás a magyarorszag.hu-n
Az e-közigazgatás egyre szélesedő szolgáltatásai keretében 2008. január végén egy új ingyenes szolgáltatást kíván bevezetni minden ügyfélkapuval rendelkező Ügyfelük részére a magyarorszag.hu portál.
2008.01.03 19:12ma.huA szolgáltatás igénybe vétele esetén értesítést küldenek az Ügyfeleknek, okmányaik érvényességi idejének lejártáról. Ezen új szolgáltatásukat az Ügyfél támogatásának érdekében fejlesztették ki, hogy mindig érvényes és közhiteles okmányokkal rendelkezzen.
A szolgáltatás a bevezetésekor a következő okmányokra terjed ki:
o Személyazonosító igazolvány
o Vezetői engedély
o Útlevél
A szolgáltatás során csak azokról az okmányokról tudnak értesítést küldeni, amelyek lejárati ideje a nyilvántartásban megtalálható, és az Ügyfél okmányán feltüntetett személyazonosító adatai megegyeznek az Ügyfélkapu regisztrációs nyilvántartásában kezelt adataival.
Az értesítést három alkalommal, az érvényességi idő lejárta előtt 2 hónappal (útlevél esetén 6 hónappal), majd 1 hónappal és végül a lejárat napján fogják az Ügyfélnek az ügyfélkapu regisztrációja során megadott e-mail címére megküldeni.
Az ügyfélkapuval rendelkező ügyfelek számára a szolgáltatás automatikusan beállításra kerül. Amennyiben arra nem tart az Ügyfél igényt, a szolgáltatás elindítása után azt bármikor lemondhatja a Kormányzati Portálon (http://www.magyarorszag.hu), az Ügyfélkapuba történő bejelentkezést követően, az Adatok módosítása funkció alatt.