Biznisz
Az IKEA zseniális marketing-dobása a 120 ezer dolláros banánra
Maurizio Cattelan kitalálta, hogy egy fehér falra szigetelőszalaggal egy közönséges banánt ragaszt, rögtön 120 ezer dollárt ért.
2019.12.11 13:48Ma.huAz elmúlt napok egyik kétségtelenül legfontosabb kulturális híre volt, hogy a kortárs képzőművészeti piac nagy tréfamestere, Maurizio Cattelan egy fehér falra szigetelőszalaggal egy közönséges banánt ragasztott. A banánból lett műalkotás rögtön 120 ezer dollárt ért.
A művészeti alkotás sorsa aztán tovább bonyolódott, amikor egy másik művész úgy teljesítette ki a művészetét, hogy megette a banánt.
Végül a hvg.hu szúrta ki a projekt marketinges tovább gondolását az IKEA-nál.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 9:20 Nébih: tortellinit hívott vissza a SPAR
- 8:18 Voks 24 - Ma kezdődik a kampány és az ajánlásgyűjtés
- 7:16 Iskolás lányoknak rendeznek informatikai pályaorientációs napot Szegeden
- 6:13 Megerősítette Budapest befektetési ajánlású osztályzatát a Moody's
- 1:30 Esküt tettek Tatán a PzH 2000 önjáró lövegek kezelői
- 0:30 BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- 23:30 A L'Oréal 8,3 százalékkal növelte árbevételét az első negyedévben
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06