Biznisz

Az IKEA zseniális marketing-dobása a 120 ezer dolláros banánra

Maurizio Cattelan kitalálta, hogy egy fehér falra szigetelőszalaggal egy közönséges banánt ragaszt, rögtön 120 ezer dollárt ért.

2019.12.11 13:48Ma.hu

Az elmúlt napok egyik kétségtelenül legfontosabb kulturális híre volt, hogy a kortárs képzőművészeti piac nagy tréfamestere, Maurizio Cattelan egy fehér falra szigetelőszalaggal egy közönséges banánt ragasztott. A banánból lett műalkotás rögtön 120 ezer dollárt ért.

A művészeti alkotás sorsa aztán tovább bonyolódott, amikor egy másik művész úgy teljesítette ki a művészetét, hogy megette a banánt.

Végül a hvg.hu szúrta ki a projekt marketinges tovább gondolását az IKEA-nál.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.