Biznisz
Az IKEA zseniális marketing-dobása a 120 ezer dolláros banánra
Maurizio Cattelan kitalálta, hogy egy fehér falra szigetelőszalaggal egy közönséges banánt ragaszt, rögtön 120 ezer dollárt ért.
2019.12.11 13:48Ma.huAz elmúlt napok egyik kétségtelenül legfontosabb kulturális híre volt, hogy a kortárs képzőművészeti piac nagy tréfamestere, Maurizio Cattelan egy fehér falra szigetelőszalaggal egy közönséges banánt ragasztott. A banánból lett műalkotás rögtön 120 ezer dollárt ért.
A művészeti alkotás sorsa aztán tovább bonyolódott, amikor egy másik művész úgy teljesítette ki a művészetét, hogy megette a banánt.
Végül a hvg.hu szúrta ki a projekt marketinges tovább gondolását az IKEA-nál.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 6:30 Vádat emeltek egy internetes csaló ellen Egerben
- 5:30 Több mint 15 százalékkal nőtt a Spar árbevétele tavaly
- 4:30 Május végén nyitja első magyarországi üzletét a Primark divatlánc
- 3:30 Gyermekrajzpályázatot hirdet a MÁV a balesetek megelőzése érdekében
- 2:30 ÉKM: már több mint 7 millió vármegye- és országbérletet adtak el
- 1:30 Profession.hu: globálisan a munkavállalók 23 százaléka keres külföldön állást, a magyaroknak 15 százaléka
- 0:30 Szeptemberben Szegedre érkeznek a világ legjobb hőlégballonosai
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06