Gazdaság
Elkészült a halfogyasztást ösztönző 'Kapj rá!' mobil alkalmazás
Az agrártárca bemutatta a halfogyasztást ösztönző 'Kapj rá!' kampány keretében kifejlesztett mobil alkalmazást, amelyet a felhasználók ingyen tölthetnek le.
2019.08.29 01:30MTIAz applikáció letöltői különböző feladatokat oldhatnak meg, halakkal és halételekkel kapcsolatos kérdéseket fejthetnek meg, az érdekességek rovatban számos információt tudhatnak meg a halakról, a halételek elkészítési módjairól, illetve receptvideókat is nézhetnek. A játékmezőn végighaladó, legtöbb pontot gyűjtő játékosok nyereményjátékban vehetnek részt, a győztesek hal tematikájú élményfőzésre nyernek belépőt.
Az applikáció elkészültével újabb eszköz áll a 2023-ig tartó, halfogyasztást ösztönző kampány szolgálatába, az alkalmazás bármelyik okostelefonra letölthető - idézi a közlemény Ondré Pétert, az Agrármarketing Centrum ügyvezetőjét, aki szerint az új, digitális fejlesztéssel további célcsoportokat hódíthat meg a kampány, amely az egészségtudatos, minden korosztály számára előnyös halfogyasztást népszerűsíti.
A "Kapj rá!" 200 négyzetméteres standdal lesz jelen a közelgő 79. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásáron (OMÉK) 2019. szeptember 26-29. között Budapesten, a Hungexpo területén. Lévai Ferenc, a Magyar Akvakultúra és Halászati Szakmaközi Szervezet (MA-HAL) elnökségi tagja a közlemény szerint elmondta, hogy az OMÉK a szakmának is szól, így a kiállítás ideje alatt előadásokat, workshopokat szerveznek az ágazatban dolgozók számára.
Az Agrármarketing Centrum felidézte: az Európai Unió 2006-ban döntött úgy, hogy a halászati támogatásokat leválasztja az agrártámogatási rendszerről, és így hívta életre a 2007-2013-as programozási időszakra az Európai Halászati Alapot. A 2014-2020-as a programozási időszakban Magyarország számára a Magyar halgazdálkodási operatív program (Mahop) keretében az előző időszakhoz képest 12 százalékkal több forrás, a hazai társfinanszírozással együtt valamivel több mint 16,2 milliárd forint áll rendelkezésre a haltermeléshez, a halfeldolgozáshoz és a halastavak természeti értékeinek megőrzéséhez kapcsolódó intézkedésekre, illetve a halételek fogyasztásának népszerűsítésére.
Az Európai Tengerügyi és Halászati Alap (ETHA) és Magyarország társfinanszírozásával megvalósuló "Kapj rá!" kampány elsődleges célja a hazai halfogyasztás növelése. A kampány egyszerre hívja fel a figyelmet az egészséges életmód és a tudatos táplálkozás fontosságára, valamint megmutatja a fogyasztók számára a halételek sokféleségét és változatos ízvilágát - hangsúlyozták.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 1:30 Esküt tettek Tatán a PzH 2000 önjáró lövegek kezelői
- 0:30 BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- 23:30 A L'Oréal 8,3 százalékkal növelte árbevételét az első negyedévben
- 22:30 Az év végig megkétszerezi napenergia-termelő kapacitásait a Budapesti Közművek
- 21:30 Bakondi György: a migrációs paktum kudarcra van ítélve
- 20:50 Kizuhant egy hároméves kisgyermek egy emeletes ház ablakából Csepelen
- 19:44 Az EU szankciókat vezet be szélsőséges izraeli telepesek ellen Ciszjordániában
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06