Tech

Ismét problémák vannak a CIB Bank internetes felületein

Van, akinek az applikáció nem működik, de akadt olyan ügyfél is, aki nem tudott kártyával fizetni a boltban.

2018.08.06 15:09ma.hu
hirdetés

Sajnos fennakadások lehetnek az elektronikus csatornák és ügyfélszolgálatok elérésében – erről írt Facebook-oldalán a CIB Bank. A pénzintézet szerint a szakemberek már dolgoznak a hiba elhárításán, addig is az ügyfelek türelmét kérik.

A hvg.hu szerint a probléma elég sokrétű: van akinek az applikáció nem működik, de akadt olyan ügyfél is, aki nem tudott kártyával fizetni az üzletben, vagy belépni netbank-fiókjába a weboldalon keresztül.

A napokban a CIB Bank mobilalkalmazás frissítése okozott bonyodalmat több ügyfél esetében is, szombaton azonban a bank azt közölte, hogy helyreálltak az internetes csatornák, ám a hétfői poszt alatt néhányan azt kommentelték, hogy azóta sem tudják elérni az ügyfélszolgálatot.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.