Márkaérték
A Huawei az egyetlen kínai márkanév a Forbes 100-as toplistáján
A Forbes legértékesebb márkákat rangsoroló (Most Valuable Brands) 100-as listájára a Huawei a 88. helyre került fel az idén 7,3 milliárd dolláros, az egy évvel korábbinál 9 százalékkal magasabb márkaértékkel.
2017.06.07 02:30MTIA Huawei az egyetlen kínai márkaként felkerült a Forbes legértékesebb világmárkákat rangsoroló 100-as listájára - tájékoztatta kedden az MTI-t a Huawei Technologies Hungary Kft.
A Forbes legértékesebb márkákat rangsoroló (Most Valuable Brands) 100-as listájára a Huawei a 88. helyre került fel az idén 7,3 milliárd dolláros, az egy évvel korábbinál 9 százalékkal magasabb márkaértékkel. A Huawei előtt a 87. helyen a Chanel, utána pedig a 89. helyen a Target szerepel szintén mintegy 7,3 milliárd dolláros márkaértékkel.
A mobil távközlési berendezéseket gyártó és forgalmazó, valamint technológiai szolgáltatásokat nyújtó kínai vállalat teljesítménye tavaly az ágazatot meghaladó mértékben növekedett. A cég az okostelefonok világpiacán már a harmadik legnagyobb szállítóvá lépett elő, Kínában pedig piacvezető a nagy piackutató vállalatok, az IDC, az SA és a Trendforce felmérései szerint.
A márka növekvő elismertségét jelzi, hogy a Huawei 2016-ban az Interbrand Top 100 márkaérték-ranglistára is felkerült a 72. helyre, az idén pedig a 40. helyre a Global 500 toplistán.
A Forbes idei százas toplistát az Apple vezeti 170 milliárd dolláros márkaértékkel. Az Apple márkaértéke 10 százalékkal emelkedett egy év alatt.
A lista második helyét a Google foglalja el 101 milliárd dollár, az egy évvel korábbinál 23 százalékkal magasabb márkaértékkel.
A harmadik helyezett a Microsoft, márkaértéke 16 százalékkal emelkedett egy év alatt 87 milliárd dollárra.
A negyedik helyezett a Facebook 73,5 milliárd dollár márkaértékkel, 40 százalékos növekedés után.
A Coca-Cola 56,4 milliárd dollárral az ötödik, márkaértéke 4 százalékkal csökkent.
Az első tíz között van még az Amazon, amely 54 százalékos növekedéssel 54,1 milliárd dollár márkaértékre tett szert, ami a hatodik helyezést biztosította számára a listán. A Disney 43,9 milliárd dollárral, 11 százalék növekedéssel 7. a rangsorban. A Toyota márkaértéke 2 százalékkal 41,1 milliárd dollárra csökkent, így 8. lett. A kilencedik a McDonald's 40,3 milliárd dollár márkaértékkel 3 százalék növekedés után. A tizedik pedig a Samsung 38,2 milliárd dollár, az előző évinél hat százalékkal magasabb márkaértékkel.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 1:30 Négy új hajó felavatásával indult el a 178. balatoni hajózási szezon
- 0:30 Az Egyesült Államokban 25 év börtönbüntetést kapott Sam Bankman-Fried, az FTX alapítója
- 23:30 A Fehér Ház nem számít izraeli katonai műveletre Rafahban az erről szóló washingtoni egyeztetés előtt
- 22:35 Több mint 100 km/órás széllel és lehűléssel érkezett a hidegfront
- 22:30 Előállítottak egy 17 éves gyanúsítottat a francia középiskolák elleni merényletfenyegetések miatt
- 21:30 Korlátozások lesznek keddtől a ferihegyi repülőtér felé vezető úton
- 20:48 MÁV: április közepéig korlátozzák a vasúti forgalmat a Déli pályaudvar és Kelenföld között
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06