Autóipar

Stratégiát vált a BMW

A konszern meglévő modellválasztékát egészítenék ki elektromos hajtással.

2016.09.12 09:23MTI

Stratégiát vált az elektromos autók fejlesztésében a BMW, és ezzel párhuzamosan átalakítja a cég vezetőségét is - számol be hétfői számában a konszern belső forrásaira hivatkozva a Handelsblatt.

A BMW elektromosautó-stratégiája eddig a szénszálas karosszériás teljesen különálló “i” sorozatra támaszkodott.

A szeptember végén a felügyelőbizottság elé kerülő új stratégia viszont a konszern meglévő modellválasztékát egészítené ki elektromos hajtással.

Harald Krüger a BMW vezérigazgatója a Handelsblatt beszámolója szerint az új stratégia keretében a konszern vezetőségének az átalakítását is tervbe vette.

Ennek keretében egyebek között összevonnák a BMW és a Mini márkák értékesítését is.

A BMW a dpa hírügynökség megkeresésére nem kommentálta a Handelsblatt értesülését.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.