Verseny

Fapados diszkontlánc tör az Aldi és a Lidl életére

A fapados légitársaság, az easyJet tulajdonosa megnyitotta első diszkontáruházát, ahol egyelőre majdnem mindent 25 pennyért árulnak.

2016.02.06 18:15ma.hu

Újabb ellenfele akadhat az Aldinak és Lidlnek - írja a Pénzcentrum. easyHotel és egyéb "easy"-márkák után újabb fába vágta fejszéjét. A fapados-király ugyanis nemrég easyFoodstore néven megnyitotta első diszkontáruházát Nyugat-Londonban.

A diszkontáruház a Magyarországon is ismert "eurósboltok", illetve élelmiszerbank mintáját követi, azzal a különbséggel, hogy itt egyelőre majdnem minden termék 25 pennybe, azaz kb. 100 forintba kerül. A rendelkezésre álló információk szerint ez ugyan a bevezető ár, de a tervek szerint 50 pennynél nem megy majd feljebb az alapélelmiszerek egységenkénti árazása.

A polcokon van egyébként minden, mi szem szájnak ingere: kezdve a legegyszerűbb alapanyagoktól - mint például a cukor, liszt, rizs -, a száraz tésztákon, a levesporokon és a halkonzerveken át, egészen az édességekig.

Jelenleg 76 féle különböző akciós termék várja a vásárlókat, a tulajdonos ígérete szerint azonban a lista hamarosan tovább bővülhet ruhaneműkkel, illetve kozmetikumokkal is. Nagy márkákat, ismert ételkülönlegességeket ugyanakkor nem lehet találni a felhozatalban.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.