Banki elszámolás

Raiffeisen: az ügyfelek elsősorban értelmezési kérdésekkel keresik a bankot

Főként a lejárt hitellel rendelkezők érdeklődnek, mivel nyilatkozni kell, hogy hova kérik a visszajáró pénzt; ez néhány hétig még extra forgalmat fog jelenteni.

2015.05.06 13:13MTI

Az utóbbi napokban nőtt az ügyfélérdeklődés a Raiffeisennél - közölte a pénzintézet szerdán az MTI kérdésére, kiemelve, hogy elsősorban értelmezési kérésekkel fordulnak hozzájuk az ügyfelek, hiszen a jogszabályi mintának megfelelően nagyon komplexek a kiküldött értesítő levelek.

A Raiffeisen kifejti, hogy főként a lejárt hitellel rendelkezők érdeklődnek, mivel nyilatkozni kell, hogy hova kérik a visszajáró pénzt; ez néhány hétig még extra forgalmat fog jelenteni.

A bank minden esetben azt javasolja, hogy az ügyfelek a készpénzkifizetés helyett az átutalást válasszák, mivel ez esetben nem kell kétszer bemenni a fiókba. A nyilatkozat megtétele után van egy operatív feldolgozási idő, ezután vissza kell jönni a tényleges pénzfelvét miatt, illetve ha nagy összegű a felvét, akkor azt is előre be kell jelenteni - írta a Raiffeisen.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.