Tavaly
Közel nyolc százalékkal emelkedett a hazai reklámköltés
A televíziós bevételek 50, az internetes hirdetések 47,3, a sajtópiac 34,6 milliárd forint körül alakultak.
2015.03.03 21:30MTIA tavalyi, 189,05 milliárd forintos hazai reklámköltés 7,77 százalékkal múlja felül a 2013-as adatot - jelentette be Hivatal Péter, a Magyar Reklámszövetség alelnöke egy keddi budapesti rendezvényen.
Az általa ismertetett adatok alapján a televíziós bevételek 50, az internetes hirdetések 47,3, a sajtópiac 34,6 milliárd forint körül alakultak; ez 10, illetve 20,9 százalékos növekedést, a print kiadványoknál viszont 3,22 százalékos csökkenést jelentett.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 0:30 Quentin Tarantino mégsem a filmkritikusról forgatja utolsó filmjét
- 23:30 Megjelent Azahriah új albuma, a skatulya I.
- 22:30 Nagykanizsán nyitotta ötvenhetedik éttermét a Burger King
- 21:30 Hétfőn kezdődik az útfelújítás negyedik üteme a ferihegyi repülőtérnél
- 20:37 Vitézy Dávid: pártpolitikai csatatér helyett városfejlesztést
- 20:34 Ismét őrizetbe vették Nicola Sturgeon volt skót miniszterelnök férjét
- 20:01 Zaporizzsjai atomerőmű: ukrán drónt semlegesítettek a kiképzőközpont fölött
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06