Banki elszámolás
Így küldi az elszámolást a Raiffeisen és az UniCredit
Heti csomagokban küldi ki az elszámoló leveleket ügyfeleinek a Raiffeisen Bank, így biztosítva a fiókhálózat, a panaszkezelés és a telefonos ügyfélszolgálat egyenletes terhelését, az UniCredit pedig április második felében postázza az elszámolás és a forintra váltás részleteiről szóló közel 50 ezer levelet.
2015.02.28 19:03MTIA Raiffeisen Bank válaszában hangsúlyozza: kiemelt feladataként tekint az elszámolással kapcsolatos teendőkre, amelyeken több mint 100 munkatársuk dolgozik hónapok óta.
A bank emlékeztet arra, hogy az elszámolás alapját képező számítási módszert benyújtották a Magyar Nemzeti Banknak (MNB). Ügyfeleinek a Raiffeisen azt javasolja, hogy először a bank honlapján tájékozódjanak, mert ott minden tudnivaló, teendő és letölthető dokumentum (nyilatkozat, kérelem, igazolás) bármikor és gyorsan hozzáférhető.
Az elszámolás miatti visszatérítés a jelenleg, illetve korábban devizalapú hitellel rendelkező ügyfélkörnek 2015. március 1-április 30. között több körben, ütemezetten történik. Az aktív bankszámlával rendelkező ügyfeleket speciális SMS és DirektNet (internetbanki) üzenetben is értesíti a bank.
Az UniCredit Bank az elszámolási törvény által érintett devizalapú hitellel rendelkező vagy rendelkezett ügyfelei számára április második felében postázza az elszámolás és a forintra váltás részleteiről szóló közel 50 ezer levelet - derül ki a bank válaszából.
A törvényből fakadó feladatok teljesítése jelentős erőforrásokat vesz igénybe mind a szervezet, mind az infrastruktúra szempontjából.
A megvalósításon minden eddiginél nagyobb projekt keretében igen komoly humánerőforrás-bevonással dolgozik az UniCredit. Ugyanakkor a projekt számára szükséges létszámot elsősorban belső átcsoportosítással biztosítják, hiszen a ,,helyismeret", vagyis a termékek, a piac, a szabályozás, az ügyfelek igényeinek ismerete, a belső szervezet és a felelősségi körökben való tájékozottság kiemelten fontos hatékonysági tényező.
A várható ügyfélérdeklődések és az esetleges panaszok kezelésére kifejezetten az elszámolás és a forintosítás sajátosságaihoz igazított kiszolgálási folyamattal készülnek - hangsúlyozzák.
Korábban az OTP Bank és a K&H Bank MTI-nek eljuttatott válaszaiból az derült ki, hogy a két bank március-április folyamán küldi ki érintett ügyfeleinek az elszámoló leveleket, és folyamatosan készülnek a várhatóan megnövekedő igények kiszolgálására.
Kapcsolódó írások:
Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.
Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!
ma.hu legfrissebb hírei:
- 22:30 Hernádi Zsolt: a Mol operációs és stratégiai szempontból is jelentős eredményeket ért el 2023-ban
- 21:30 Europol: georgiai állampolgárokat tartóztattak le értékes régi orosz könyvek ellopása miatt
- 20:34 Lemondott a korrupcióval meggyanúsított ukrán agrárminiszter
- 20:31 Ökölvívó Eb - Virbán Gábor és Kovács Richárd is bronzérmes
- 20:27 Májusban készül Pekingbe látogatni az orosz elnök
- 20:07 Magas rangú republikánus tisztségviselők ellen emeltek vádat Arizonában
- 19:33 Lázár János: a kormány az elmúlt 14 évben 28 ezer milliárd forintot fordított az ország fejlesztésére
top fórum témák:
- Tanár Úr gyere, mindjárt lesz Lillád!2022.05.10 21:11
- AZ IGAZSÁG SOHA NEM KÉSŐ2022.05.10 21:07
- JólVanna2022.05.10 20:31
- Porvihar2022.03.29 16:11
- Mit szólsz? Ide minden baromságot...2022.03.29 16:06