Seed Star Battle startup verseny

Mennyit ér egy jó ötlet?

A kockázati tőkebefektetők válasza sokszor lelombozó, hiszen "ötlete mindenkinek van", egy ötletből sikeres vállalkozást csinálni már komoly háttértudás és megfelelő szakmai támogatás eredménye.

2015.02.25 21:00ma.hu
freedigitalphotos kasahasa

A szükséges tudás megszerzésében segíthet a Seed Star Battle startup verseny, amelyben olyan szakemberekkel ismerkedhetnek meg a résztvevők, akik segíthetnek az ötletük vagy termékük fejlesztésében, piacra lépésében. A DBH SeedStar és a LEWIS PR közös kezdeményezésének fő célja, hogy lehetőséget teremtsen a startup vállalkozóknak annak felmérésére, mennyire versenyképesek a piacon, és miben kell fejlődniük, hogy egy valóban sikeres vállalkozás tulajdonosai legyenek.

A rendezvénysorozat keretében a szervezők nemzetközi juttatási csomaggal segítik a startup vállalkozásokat. A Seed Star Battle a mentorálási, infrastrukturális és PR tanácsadói nyereményeken túl a győztes csapat részt vehet a LEWIS PR által szervezett prágai régiós startup rendezvényen. Ennek során a DBH SeedStar, valamint a cseh és lengyel partnerek által szervezett workshop keretében nemzetközi mentorokkal és befektetőkkel is találkozhatnak a nyertesek, akik által további inspirációhoz, gyakorlati tudáshoz, illetve akár befektetési lehetőséghez is juthatnak.

"Egy nemzetközi felmérés alapján a versenyeken résztvevő startupok közel 60 százaléka marad fenn az elkövetkezendő 5 évben, esetleg fel is vásárolják. Ennek hátterében valószínűleg a versenyhez kapcsolódó mentorálás és kapcsolatépítés húzódik meg, amelyet mi is nyújtunk a program során" - mondta dr. Erdei Sándor, a DBH Group alapító-vezérigazgatója.

"Mi abban szeretnénk segítséget nyújtani, hogy a sikerhez szükséges üzleti kommunikációt fejlesszük, ami magában foglalja az adott termék szempontjából releváns kommunikációs csatornák felmérését, az ezeken keresztül történő kommunikáció felépítését, a megfelelő üzenetek kiválasztását, valamint a tartalmi és arculati anyagok összhangját, hogy már akkor egy komoly vállalat benyomását kelthesse a startup, amikor még esetleg bejegyzett céggel sem rendelkezik" - mutatta be a startupoknak nyújtott szolgáltatásaikat Zorigt Batjin, a LEWIS PR magyarországi vezetője.

A csapatok esetében vizsgálni fogják az ötlet eredetiségét, a piacra jutási potenciált, a célcsoport felvevőképességét, az üzleti modell helytállóságát, a csapat kockázatkezelését és a könyvelési tételek átgondoltságát egyaránt. A versenyre április 17-ig várják a szervezők a 2 évnél nem régebbi, magyar tulajdonban lévő innovatív vállalkozások jelentkezését.

Az érdeklődők a www.seedstarbattle.com weboldalon jelentkezhetnek, illetve itt találhatják meg a részletes pályázati feltételeket, illetve a nyereményeket is.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.