Nemcsak a modellalkat lehet vonzó

Valódi nők is lehetnek szupermodellek: íme a bizonyíték!

Öt szerencsés hölgy állhatott kamerák elé világszerte elismert hazai divattervezők egyedi ruháiban, egy olyan kampány részeként, amely a hétköznapi hölgyek önbizalmát hivatott erősíteni.

Valódi nők váltak hódító szupermodellekké képgaléria

2014.08.13 16:29ma.hu

Az átlagosnál hosszabb lábbal rendelkező fiatal lány, aki nem talál magának nadrágot, pár hónapos csecsemő anyukája, a megszokott konfekciómérettől eltérő adottságokkal rendelkező hölgyek és két kisgyermek után rohangáló édesanya. Ők az ismert "galambos" kozmetikai márka legújabb kampányának nyertesei, akiknek a legnagyobb magyar designerek tervezték és alakították át kreációikat.

Konsánszky Dóra, Léber Barbara, Szegedi Kata, Tomcsányi Dóri és Tóth Bori egy a nők önbizalmát erősítő kampány részeként szabta és tervezte át szettjeit olyan hétköznapi hősökre, akik a mindennapokban kevéssé merik hangsúlyozni nőiességüket, most azonban egy fotózással egybekötött díjátadón mutatták meg, mi rejlik bennük.

Fotó: Positive (A galériához KATT a képre!)

A tervezési folyamat során a kisorsolt nyertesek és designerek hamar egy hullámhosszra kerültek, s a kialakult kölcsönös bizalomnak köszönhetően a hölgyek bátran igent mondtak a merészebb megoldásokra is. Így a nyeremény ruhaköltemények között van aszimmetrikus alsó, merészen dekoltált finom esésű ruha, gyönyörű csipkéből varrt szoknya, rafinált szabású felső vagy éppen szokatlan szabásvonalú, vagány kosztüm.

"Sokszor nincs is kedvem bemenni az üzletekbe, mert nehezen találok olyan ruhát, ami tökéletesen áll. A kampánynak köszönhetően most viszont valódi királynőnek éreztem magam, ráadásul végre megmutathattam, milyen is vagyok én. Nagyon boldog vagyok, hogy van egy egyedi, rám szabott designer kreációm, ami inspirál arra, hogy bátran kísérletezzem a színekkel és fazonokkal, és a mindennapokban is merjem majd hangsúlyozni nőiességemet" - mondta az egyik nyertes hölgy, akinek szavaival a többiek is egyetértettek.

A dolgozó nőként vagy éppen édesanyaként helytálló hétköznapi hősök a világhírű kozmetikai cég színes ruhákhoz kifejlesztett, 100 színen tesztelt Invisible Dry dezodor kampányának lezárásaként vették át a rájuk szabott ruhakölteményeket. A díjátadóval egybekötött fotózáson valódi topmodellé válva pózoltak neves tervezőikkel együtt, akik segítettek felszínre hozni nőiességüket.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.