Hasonmás

Clooney-klónnal reklámoznak egy izraeli kávémárkát

Az izraeli reklámklip elején felirat figyelmezteti a nézőket, hogy nem magával George Clooneyval fognak találkozni a képernyőn.

2016.01.22 14:33MTI

A kávéval és kávéfőzőgéppel kereskedő Nespresso beperelte az izraeli Espresso Bar nevű, hasonló profilú céget, mert az reklámjában George Clooney hasonmását szerepelteti, miközben a multinacionális cég az igazi Clooneyval hirdeti termékeit.

Az izraeli reklámklip elején felirat figyelmezteti a nézőket, hogy nem magával George Clooneyval fognak találkozni a képernyőn. A klipben egy a hollywoodi filmcsillagra rendkívüli módon hasonlító szereplőt a konkurens termék előnyeire figyelmezteti egy másik színész.

Pénteki izraeli sajtójelentések szerint a svájci Nestlé élelmiszeripari csoporthoz tartozó Nespresso a hirdetés eltávolítását kéri és "a fogyasztók megtévesztése" miatt 50 ezer dollár (mintegy 10 millió forint) kártérítést követel a bíróságon kis izraeli riválisától.

Az izraeli cég azzal védekezik, hogy termékük lazább stílusának hangsúlyozására alkalmazták reklámjukban a Clooney-hasonmást, mert a kötetlenebb kávézást kedvelőket tekintik célközönségüknek.

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.