A McDonald's vendégeire ácsingózik

Kevésbé zsíros és kalóriadús sült krumplival hódítana a Burger King

A McDonald's hamburgerláncénál 40 százalékkal alacsonyabb zsiradéktartalmú, valamint 30 százalékkal kevesebb kalóriát tartalmazó hasábburgonyával igyekszik magához áthódítani riválisának híveit a Burger King.

2013.09.25 03:29MTI

A cég amerikai gyorséttermeinek kínálatában a héten jelenik meg az elégedettség (satisfaction), valamint a sült burgonya (fries) angol elnevezésének ötvözésével "satisfries" néven bevezetett termék.

Egy hétdekás satisfries csomag 6,3 gramm zsiradékot és 150,5 kalóriát tartalmaz, szemben a McDonald's hasonló kiszerelésű rósejbnijének 11,2 grammnyi zsiradékával és 226,8 kalóriájával.

A Burger King - a reklámkampányból kimaradt alkalmazottak által helyenként egyelőre csak redős krumpliként emlegetett - statisfries mellett továbbra is megtartja kínálatában hagyományos sültburgonyáját, amely 25 százalékkal kalóriadúsabb és egyharmaddal zsírosabb az új terméknél.

Az újdonság Manhattanben 10 centtel drágább a klasszikus változatnál. A McDonald's a konkurens új termékére reagálva egy közleményt adott ki, amely szerint a cég által kiszolgált napi 69 millió vendég szereti az éttermeiben kapható "ikonikus" és "világhírű" süt krumplit, ezért továbbra is arra összpontosít.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.