2000 utas ragadt a repülőtéren

A légitársasághoz fordulhat, akit kár ért a ferihegyi leállás miatt

Egy informatikai hiba miatt 15 gép nem tudott felszállni reggel, kétezer utas ragadt a Liszt Ferenc repülőtéren.

2015.11.10 20:21ma.hu

A hiba okának kiderítésére vizsgálatot rendeltek el.

A hajnali leállás miatt szinte egész nap érezhető volt a torlódás, bár a hiba okát két óra alatt megszüntették.

De volt olyan utas, aki az M1 híradónak azt mondta, hogy csak holnap tud elutazni, ráadásul ismét jegyet kell vennie. Kártérítést az utasok a légitársaságoktól kérhetnek.Az esetleges kártérítésről a légitársaságoknál kell érdeklődni.

Reggel a 2-es terminál informatikai rendszere hibásodott meg. Nemcsak a kijelzők nem működtek, leállították a becsekkolást és az utasok átvizsgálását is. És egy ideig nem adtak ki beszállókártyákat sem.

A fennakadás reggel 6 óra után összesen 15 járatot és mintegy 2000 utast érintett. A hibát 8 órára javították meg, ezután megkezdődött a beléptetés. Voltak azonban olyan gépek, amelyekre nem pakolták fel a poggyászokat, hogy mielőbb elindulhassanak.

Az érintett gépek napközben folyamatosan hagyták el Budapestet. Annak kiderítése, hogy mi okozta számítógépes rendszer hibáját, vizsgálatot indított a repülőteret üzemeltető Budapest Airport.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.