Hallgatók is részt vettek a névalkotásban

Metropolitanre "magyarosított" a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola

A megújulásra azért volt szükség, mert "a régi név már nem fedte le" a főiskola képzéseinek sokoldalúságát és a fejlődést.

2015.09.01 11:33MTI

Nevet váltott a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, kedden már a Budapesti Metropolitan Főiskolán (MET) kezdték meg az őszi félévet az intézmény hallgatói - közölte a főiskola.

A közlemény szerint a megújulásra azért volt szükség, mert "a régi név már nem fedte le a főiskola képzéseinek sokoldalúságát és azt a fejlődést, amelynek során mind a magyar, mind a nemzetközi piac jelentős szereplőjévé vált az intézmény".

A névalkotási folyamatban a főiskola dolgozói és hallgatói is részt vettek javaslataikkal - írták. Kitértek arra is, hogy az arculat és a logó a nagy múltú városi épületeket, a metropolisokat átszelő közlekedési utakat, valamint a kapcsolati hálókat idézi.

A főiskolán két karon (Kommunikációs és Művészeti Kar, Heller Farkas Turisztikai és Gazdasági Kar), jelenleg 4 fő képzési területen (kommunikáció, üzlet, turizmus, művészet) folyik képzés, alap- és mesterfokon, illetve másoddiplomás szinten. Az intézmény jelenleg 30 alap-, 15 mesterképzést, 18 felsőoktatási szakképzést, valamint 27 szakirányú továbbképzést kínál, jelenleg mintegy hétezer hallgatója van, akik 2011-től már nemcsak a fővárosban, hanem Hódmezővásárhelyen is részt vehetnek az oktatásban.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.