Távközlés

Egyre nagyobb a káosz a Telenornál

Ma van az utolsó nap a július elsejei áremelés előtt, amikor még jelezhetik az ügyfelek, hogy kérnek-e belőle vagy sem. Ha tegnap roham volt, amin nem bírt úrrá lenni a szolgáltató, akkor mára összeomlás várható?

2015.06.30 08:58ma.hu
A tegnapi roham (MTI Balogh Zoltán)

Továbbra is elérhetetlen a telefonos ügyfélszolgálat, hiába ad közösségi oldalán a Telenor tippeket: a felhasználók folyamatosan zúgolódnak a kommentekben. A 1220-as telefonszám a szolgáltató által említett megnövekedett várakozási idő miatt gyakran az automata bemondót sem kapcsolja.

A Telenor már hétfőn sem bírta az áremelést elutasító ügyfelek rohamát, a keddi nap pedig még durvábbnak ígérkezik. Kommentek szerint az üzletekben sorban állók hiába kaptak sorszámot, egészen egyszerűen be sem jutottak zárásig.

Bára szolgáltató szerint érdemes a 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton a 6-os menüpontban a 2-es gombbal visszahívást kérni, a csalódott ügyfelek szerint erre szinte semmi esélyt nem látnak, hiszen a vonal egyfolytában foglaltat jelez.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.