Buda-Cash

A Tigáz a DBR bankcsoport nehéz helyzetbe került ügyfeleinek jelentkezését kéri

A Tigáz segíteni akar azoknak az ügyfeleinek, akiknek a Buda-Cash Brókerház és a kapcsolódó bankok hatósági vizsgálata miatt fizetési nehézségeik adódnak, a társaság a fogyasztók jelentkezését kéri.

2015.02.27 15:24MTI
MTI Fotó: Sallmayer Gábor

A Tigáz Zrt. pénteki közleménye szerint a gázszolgáltató minden tőle telhető módon segíteni fogja azokat az ügyfeleit, akiknek a vizsgálat miatt időszakosan pénzügyi nehézségei lettek, és ezért nem tudják rendezni a gázszolgáltatás díját.

A társaság arra kéri bajba került fogyasztóit, hogy ha a Buda-Cash ellen folyó eljárás miatt fizetési problémáik vannak, akkor azt szükség szerint időben jelezzék a Tigáz ügyfélszolgálati elérhetőségein.

A Tigáz bízik abban, hogy hozzájárulhat az önhibájukon kívül nehéz helyzetbe került ügyfelei problémáinak mielőbbi rendezéséhez, az érintett ügyletek beazonosítása már folyamatban van - közölte a szolgáltató.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.