Méltányosság

Elmű-Émász: részletfizetést vagy halasztást kérhetnek a nehéz helyzetbe került ügyfelek

Az Elmű-Émász társaságcsoport általános szabályai szerint részletfizetést, esetleg halasztást kérhetnek azok az ügyfelek, akik a DRB bankcsoport bankjainál megszabott kifizetési limit miatt két hónapon belül nem tudják rendezni villanyszámlájukat.

2015.02.26 18:08MTI

Boross Norbert, az Elmű-Émász társaságcsoport szóvivője csütörtökön elmondta: ha valakinek az jelent gondot, hogy banki átutalással nem megoldható a villanyszámla kifizetése, akkor kérhet postai csekket a szolgáltatótól, illetve fizethet például az internet segítségével vagy az új automatákkal.

A szóvivő hangsúlyozta: a számlafizetés elmaradása esetén a villany kikapcsolására 60 nap után kerül sor. Ha valaki úgy látja, hogy két hónapon belül nem jut pénzhez, ezért nem tud fizetni, akkor kérhet részletfizetést, illetve halasztott fizetést.

Ez utóbbi bonyolultabb, de van rá lehetőség - közölte.

Az ügyfélszolgálatokon egyénileg bírálják el, hogy a kérelmező megfelel-e a feltételeknek.

Boross Norbert arra hívta fel a figyelmet, hogy ha valaki nehéz helyzetbe kerül, ne várja meg a 60 napot, célszerű már korábban felvenni a kapcsolatot az áramszolgáltató ügyfélszolgálataival.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.