Facebookon debütál az új Explorer.

Az új Ford Explorer az interneten debütál

Az új, jelentősen áttervezett Ford Explorert nem egy autószalonon, hanem az interneten fogják bemutatni a nagyközönségnek.

2010.06.10 07:10MTI

Az amerikai vállalat különleges, a járműiparban szokatlan marketingtechnikához folyamodik, hogy minél nagyobb tömegekhez eljusson: a csaknem 500 millió felhasználót számláló Facebook közösségi portálon rántja le a leplet a terepjáró legújabb változatáról. Már 140 karakteres világban élünk - fogalmazott Scott Monty, a Ford úgynevezett közösségimédia-osztályának főnöke, utalva a Twitter-üzenetek felső határára. "Ha fel akarjuk hívni az emberek figyelmét valamire, akkor az üzenet ütős kell hogy legyen" - mondta.

A michigani vállalat a jövő héten kezdi előkampányát, amelyben azt hirdetik majd, hogy a Facebookon debütál az új Explorer. A pontos dátum még nem ismert, valamikor júliusban lesz a nagy nap. A Ford idén év végétől fogja gyártani az új Explorert, amely a legnépszerűbb városi terepjáró az Egyesült Államokban.

A legelső változat 1990-ben gördült le a gyártószalagról. Annyi már ismert, hogy az új Explorer 25 százalékkal takarékosabb elődjénél, és több biztonsági funkció lesz benne, például a hátsó üléseknél is elhelyeznek felfúvódó biztonsági öveket. Ezenkívül olyan terepvezérlő programok közül lehet választani, amelyek az útviszony függvényében állítják be például a kerékmeghajtás és a felfüggesztés jellemzőit.

Figyelem! A cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem a ma.hu network nézeteit tükrözik. A szerkesztőség mindössze a hírek publikációjával foglalkozik, a kommenteket nem tudja befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.

Kérjük, kulturáltan, mások személyiségi jogainak és jó hírnevének tiszteletben tartásával kommenteljenek!

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.